2008年7月23日

The mouse's find 那隻老鼠的發現

I found a tiny pair of gloves
我發現了一雙很小的手套

When Lucie'd been to tea,
當Lucie去喝茶的時候

They were the dearest little loves -
那裡面包含著小小的愛

I thought they'd do for me -
我想他們是為我做的


I tried them - (quite inside them!)
我完全信賴他們 (發自內心的)

They were much too big for me!
這對我來說太大了

I wear gloves with one button-hole
我從一個小洞來戴手套

When I go out to tea.
當我出去喝茶的時候


I'll put them in an envelope
我會將他們放進一個信封

With sealing wax above,
並在上面封蠟

I'll send them back to Lucie -
我會將他們寄回給Lucie

I'll send them with my love.
我會將我的愛一並寄回

沒有留言:

BloggerAds推薦貼